Спирачна течност Delphi

Спирачна течност Delphi

Спирачните течности Delphi са с една от най-високите точки на кипенена пазара днес. Така че няма дебат, те винаги ще запазят своите свойства под натиск, и то когато вашите клиенти се нуждаят най-много.

Delphi разликата

  • Проектирана да отговаря на всички международни стандарти
  • Разнообразие от DOT спецификации за широк спектър от приложения
  • От стари автомобили до Формула 1
  • Отговаря на изискванията за стабилност на температурата

Спирачната течност – един често пренебрегван елемент.
 

Дорис напредъка на технологиите течността може да се влоши, тъй като в нея лесно се абсорбира влага, която на свой ред може да доведе до износване и повреда на спирачни компоненти, увеличен спирачен път, както и повишен риск от отслабване или несработване на спирачките. Смяната на спирачна течност трябва да се извършва винаги в препоръчваните интервали.
Уверете се, че проверявате нивата и качеството на спирачната течност редовно и я заменете, ако е необходимо. Не забравяйте да почиствате резервоара на течността, така че да можете да виждате ясно нивото на течността, без да се налага да отваряте капачката. (Това също спомага за предотвратяване навлизането на замърсявания в течността, след като капачката е отворена.)
Уверете се, че не разклащате бутилката на спирачната течност, преди да добавите към системата, защото така създадените мехурчета могат да причинят по-късни проблеми в хидравличната система.

Химичен състав

Цилиндрите и буталата изискват постоянно смазване, за да се гарантира тяхното ефективно функциониране.

Полигликоли като полиетилена се използват като лубрикантна база поради много причини, включително: устойчивост на изпарение, отлични температурни характеристики на вискозитета, стабилност, добра хлъзгавост и инертност на полимера.Разредители се използват, за да се гарантира отличното представяне на флуида, дори при ниски температури. Етери са най-широко използваните разтворители, за синтетични спирачни течности, поради техните високи точки на кипене плюс нисък и стабилен вискозитет. Този компонент е по-голямата част от съдържанието на спирачната течност и трябва да е не-корозивен и инертен до полимери. Инхибитори се добавят по две основни причини: за да се избегне корозията на спирачната система и да се контролира окисляването на самата течност.

За информация относно наличности , цени и друго моля свържете се с нас на посочените телефони или по e-mail.