Спирачна хидравлика TRW

Спирачна хидравлика TRW

Главните хидравлични компоненти на спирачната система са от изключително значение за правилното и функциониране.TRW предлага огромна гама покриваща до 99% от Европейският автопарк с ОЕ качество!

Спирачни сервоусилвател

След спирачния педал, първият компонент, който играе най-важна роля за ефективното спиране на Вашия автомобил, е сервоусилвателят. Основната функция на сервоусилвателя е да увеличи силата, която водачът упражнява върху спирачния педал. Сервоусилвателят постига това с помощта на вакуум от двигателя или с отделна вакуум помпа. Сервоусилвателите за спирачки TRW имат редица уникални характеристики, в това число конструкция с напречна щанга, която осигурява голяма здравина, а същевременно позволява намаляване дебелината на корпуса. Конструкцията осигурява и лекота на сервоусилвателя. Сервоусилвателите за спирачки TRW дават възможност за лесно вграждане на допълнителни функции, като на пр. спирачен асистент. Те осигуряват и по-приятно и постоянно усещане от спирачния педал.

Главни спирачни цилиндри

Главният спирачен цилиндър е един от основните компоненти за привеждане на спирачката в действие. Функцията на главният спирачен цилиндър е да преобразува силата, генерирана от сервоусилвателя, в хидравлично налягане. TRW предлага най-широката гама от главни спирачни цилиндри на пазара, като покрива 97% от него. Главните спирачни цилиндри от TRW се произвеждат по най-високите стандарти за качество и опазване на околната среда. По-специално гумените части са от особена важност. За постигане на високо качество се следват изцяло ОЕ спецификациите. Моделите от алуминий имат преимуществата на високата устойчивост на корозия, трайност и лекота. Специално покритие на буталата води до удължаване на експлоатационния живот на цилиндрите, като те могат да бъдат изработени от стомана, чугун или алуминий.

Спирачни маркучи

TRW предлага най-широката гама от спирачни маркучи в Европа с около 1 200 артикула, които обхващат 95% от автомобилния парк в Европа. TRW предлага маркучи за високо налягане, изработени от каучук, PTFE, каучук/стомана или стомана. Ето някои от основните характеристики на спирачните маркучи от TRW: силна устойчивост на озон – слаба чупливост; голяма гъвкавост през целия експлоатационен живот; силна устойчивост на атмосферни влияния (влажност); силна устойчивост на топлина; слабо разширяване на маркуча – изключително  приятно усещане при натискане на педала; силна устойчивост на химикали; голяма устойчивост на стареене и атмосферни условия; изключително устойчиви на горива и греси. Спирачните маркучи трябва да се проверяват по-специално за протриване, напукване, влошаване на общото състояние и течове. TRW препоръчва спирачните маркучи да се сменят на 50 000 км пробег или на всеки 5 години!

Колесни спирачни цилиндри

Гамата от колесни цилиндри на TRW обхваща 99% от парка от леки автомобили в Европа и широк кръг Азиатски приложения.Те предлагати богата гама от цилиндри за РВН (PCRV) (регулаторина спирачната сила). Всички колесни цилиндри са снабдени с гумени уплътнения и прахоуловители съгласно ОЕ спецификацията на TRW за челюстни накладки. На видно място на отливкатаи прахозащитната капачка се вижда логото на марката TRW като гаранция за най-високо качество на изделието. TRW пуснахаалуминиеви колесни цилиндри за гама от автомобили, съчетавайки безупречния стандарт за безопасност на една световна марка и всички предимства на съвременните материали. Това е ново поколение алуминиеви цилиндри с доказано по-ниско тегло и удължен експлоатационен живот. Както всичкиколесни цилиндри, така и алуминиевитеса проектирани и тествани съгласно строгите спецификации за качество на TRW за ОЕ.Още едно предимство на всички колесни цилиндри е, че не съдържат хром 6 и следователно, са хармонизирани с директивата на ЕС за околната среда 2000/53/EG.

Помпи съединител

В зависимост от своята функция, помпите на съединителя биват: горна (главна) идолна (изпълнителна). Съгласно OE стандартитеTRW използва чугун, алуминий и пластмаса като основни материали. Важно е системата на съединителя да се обезвъздушава заедно със спирачките. Като главен проблем тук е не топлината, а корозията ако спирачната течност не се сменя редовно. В множеството превозни средства се използва течност на гликоловаоснова, катов някои случаи се използва течност на минерална.Направете справка в ръководството за потребителя или вижте препоръките на капачето на резервоара.

Регулаторина спирачната сила

Регулаторите са разположени между главния цилиндър и спирачките на задния мост. Ролята им е дапредотвратятпостъпване на прекалено голяма спирачна сила към задния мост.Те могат да се вградят в колесния цилиндър или в отделен корпус.Поради динамичния пренос на натоварване върху спирачките на предния мост, спирачната сила трябва да се пренесе и към задния мост. Това наляганекъмспирачките на задния мост трябва да се ограничи или намали. Усещането, е че предната част на автомобила се „забива“ при натискане на спирачката. Към всеки регулатор на спирачната сила има вентилза намаляване на товара. Към него има лост за усещане натоварването на автомобила и автоматично регулиране на действието на спирачката в зависимост от товара. Ако вентилът за налягане не работи добре, при използване на спирачката може да блокира някое от задните колела. Ако задният мост блокира и колата няма ABS,автомобилът ще се поднесе и водачът може да изгуби контрол.

За информация относно наличности , цени и друго моля свържете се с нас на посочените телефони или по e-mail.